- Telefon: 080 23 90
- info@enertec.si
- Odprto: Pon-Pet: 8:00 - 17:00
Vzdrževanje,
nadzor in upravljanje
sončnih elektrarn
15 let
Izkušenj
Nadgrajevanja znanja in izkušenj
35 MWp
Postavljenih sončnih elektrarn
205.000 m² skupne površine
1400
Vzdrževalnih pogodb
25 MWp moči sončnih elektrarn
SPREMLJANJE DELOVANJA SISTEMA 24/7
RAZVEJANA SERVISNA MREŽA
PRILAGOJENI PAKETI VZDRŽEVANJA IN ZAVAROVANJA
HEMS NAPREDNO UPRAVLJANJE IN KRMILJENJE
Kako do vzdrževanja vaše sončne elektrarne?
1. KORAK
Diagnostični pregled vaše sončne elektrarne
Diagnostični pregled nam omogoča, da pridobimo celovit vpogled v trenutno stanje vaše sončne elektrarne, natančno ocenimo njeno delovanje in prepoznamo morebitne priložnosti za izboljšave, ki prispevajo k njeni dolgoročni učinkovitosti.
Kako se opravi pregled in kaj vse vključuje?
- Pregled in analiza posameznih komponent elektrarne (moduli, razsmernik, elektro spoji, varovalke)
- Testiranje varovalnih elementov in komunikacije
- Termovizija
- Posodobitev programske opreme
- Čiščenje ohišja in ventilatorjev
- Funkcionalni testi in pregled strojne opreme
- Meritve inštalacij
- Pregled dokumentacije
Ogled se izvede na lokaciji, kjer je nameščena sončna elektrarna.
Kaj pridobite z diagnostičnim pregledom?
- Jasen vpogled v stanje elektrarne: Odkrijemo morebitne pomanjkljivosti ali napake in vam podrobno predstavimo njihov vpliv na delovanje sistema.
- Prilagojen predlog rešitve: Na podlagi ugotovitev pripravimo jasen načrt za odpravo težav ter izboljšanje učinkovitosti in zanesljivosti vaše elektrarne.
- Zagotavljanje brezhibnega delovanja: Diagnostični pregled je temelj za vzdrževanje, ki zagotavlja optimalno delovanje in podaljšano življenjsko dobo sistema.
- POMEMBNO: Če je vaša sončna elektrarna stara do dveh let in ste naša stranka, diagnostični pregled ni potreben, saj imamo celovit vpogled v njeno delovanje in dokumentacijo. Če pa je elektrarna starejša od dveh let ne glede na to, ali ste naša stranka ali ne, je pred sklenitvijo vzdrževalne pogodbe obvezen diagnostični pregled.
Če se opravi diagnostični pregled in sklene vzdrževalna pogodba za 4 leta, vam prvo leto nadzora in vzdrževanja sončne elektrarne podarimo.
2. KORAK
Izbira vzdrževalnega paketa
Zaradi večje prilagodljivosti smo vzdrževalne pakete ločili na tiste za lastnike sončnih elektrarn brez baterijskega hranilnika in tiste za lastnike hibridnih sončnih elektrarn s prigrajenim baterijskim hranilnikom.
Vzdrževalni paketi
Za lastnike sončnih elektrarn brez baterijskega hranilnika
Basic
Osnovni paket vzdrževanja za brezskrbno delovanje vaše sončne elektrarne.
- Izvajanje monitoringa, spremljanje delovanje sistema
-
Generiranje poročil
Mesečnih, kvartalnih in letnih -
Redni strokovni pregled
Periodika na štiri (4) leta -
Podpora na daljavo
2x letno -
SLA
Stopnja nujnosti 3
Najbolj popularno
Standard
Za lastnike, ki iščejo ravnovesje med ugodno ceno in razširjeno podporo pri vzdrževanju.
- Izvajanje monitoringa, spremljanje delovanje sistema
-
Generiranje poročil
Mesečnih, kvartalnih in letnih -
Redni strokovni pregled
Periodika na dve (2) leti -
Podpora na daljavo
Pon-Petek od 8:00 do 14:00 -
SLA
Stopnja nujnosti 2
Premium
Popolna izbira za tiste, ki želijo najvišjo raven storitev in brezskrbno energetsko prihodnost.
- Izvajanje monitoringa, spremljanje delovanje sistema
-
Generiranje poročil
Mesečnih, kvartalnih in letnih -
Redni strokovni pregled
Vsako leto -
Podpora na daljavo
Pon-Petek od 8:00 do 14:00 -
SLA
Stopnja nujnosti 1
Za lastnike sončnih elektrarn z baterijskim hranilnikom
Basic - HIBRID
Osnovni paket vzdrževanja za brezskrbno delovanje vaše sončne elektrarne.
- Izvajanje monitoringa, spremljanje delovanje sistema - HIBRID
-
Generiranje poročil
Mesečnih, kvartalnih in letnih -
Redni strokovni pregled
Periodika na štiri (4) leta -
Podpora na daljavo
Pon-Petek od 8:00 do 14:00 -
SLA
Stopnja nujnosti 3
Najbolj popularno
Standard - HIBRID
Za uporabnike, ki cenijo celovito vzdrževanje in dodatno varnost za svoje baterijske hranilnike.
- Izvajanje monitoringa, spremljanje delovanje sistema - HIBRID
-
Generiranje poročil
Mesečnih, kvartalnih in letnih -
Redni strokovni pregled
Periodika na dve (2) leti -
Podpora na daljavo
Pon-Petek od 8:00 do 14:00 -
SLA
Stopnja nujnosti 2
Premium - HIBRID
Prava izbira za tiste, ki želijo maksimalno podporo za svoj napredni energetski sistem.
- Izvajanje monitoringa, spremljanje delovanje sistema - HIBRID
-
Generiranje poročil
Mesečnih, kvartalnih in letnih -
Redni strokovni pregled
Vsako leto -
Podpora na daljavo
Pon-Petek od 8:00 do 14:00 -
SLA
Stopnja nujnosti 1
*SLA – Service Level Agreement (SLA) določa odzivni čas, v katerem je treba odpraviti določen tip napake ali okvare. Stopnja nujnosti 1 zahteva urgentni odziv in najkrajši možni čas za odpravo napake, medtem ko stopnja 3 določa standardni odzivni čas, ki je nekoliko daljši. Poleg tega SLA določa tudi čas za odpravo posamezne napake, ki se razlikuje glede na njen tip.
*Vse cene so z DDV
3. ZADNJI KORAK
Prenos aplikacije Enertec
Ob naročilu vzdrževalnega paketa prejmete vstopno kodo za registracijo v aplikacijo Enertec, ki je nepogrešljivo orodje za upravljanje vaše sončne elektrarne. Aplikacija vam omogoča direkten dostop do vaše dokumentacije, nadzornega centra ter enostavno oddajanje naročil za morebitne nadgradnje ali dodatne storitve. Poleg tega vam pomaga pri hitrem reševanju manjših napak s strokovno pripravljenimi napotki, kar zagotavlja še večjo učinkovitost in priročnost pri upravljanju sistema.
Najenostavnejša pot do nadzora vaše sončne elektrarne
Zavarovanje sončne elektrarne za brezskrbnost vaše energetske prihodnosti
Ob vzdrževalnih paketih ponujamo tudi dva paketa zavarovanja za vaše sončne elektrarne.
Zavarovanje zajema celotno investicijo in vse sklope elektrarne, tudi baterijskega hranilnika, če je del sistema sončne elektrarne (HIBRID). Zavarovalni paketi so razdeljeni na tako imenovano:
OSNOVNO – vključujejo primeroma in ne-izključno zavarovanje pred točo, viharnim vetrom, direktnim udarom strele in požarom.
RAZŠIRJENO – vključuje ob osnovnem kritju še kritje strojeloma.
Kakšne so vaše prednosti zavarovanja pri podjetju Enertec
S storitvami reševanja škodnih primerov v Enertecu poskrbimo, da je vaša sončna elektrarna hitro ponovno operativna. Za stranke, ki pri nas sklenejo zavarovanje, so te storitve brezplačne in vključujejo vse potrebno, da se izognete zapletenim postopkom in dodatnemu stresu.
Tukaj so glavne prednosti naših storitev:
- Brezplačne storitve za stranke z zavarovanjem sklenjenim pri nas.
- Prijava škodnega primerain priprava celotne dokumentacije za zavarovalnico.
- Ogled stanja in dokumentiranje poškodbza učinkovito obravnavo škode.
- Brez stresa in zapletenih postopkovvse opravimo namesto vas.
- Izdelava tehničnih in sanacijskih načrtovter prilagoditev projektne dokumentacije.
- Montaža, demontaža in odvozpoškodovanih modulov.
- Hitro ponovno vzpostavljanje sistemaza nemoteno delovanje elektrarne.
Povezava na spletno stran evropske kohezijske politike v Sloveniji:
www.eu-skladi.si
DIGITALNA TRANFORMACIJA DRUŽBE ENERTEC Operacija »Digitalna transformacija družbe Enertec« je sofinancirana preko javnega razpisa »Spodbude za digitalno transformacijo MSP (P4D ReactEU)« in zajema vpeljavo treh ključnih digitalnih rešitev, tako da bo izveden prehod v digitalni lean poslovni model upravljanja, optimizacije in spremljanja poslovnih procesov izgradnje sončnih elektrarn.
