SPLOŠNI POGOJI VZDRŽEVANJA
IN ZAVAROVANJA SONČNIH ELEKTRARN DRUŽBE ENERTEC, d.o.o.

 

I. Uvodno

1.člen

S Splošnimi pogoji vzdrževanja in zavarovanja sončnih elektrarn (v nadaljevanju: Splošni pogoji) se opredeljujejo posamezne pravice in obveznosti izvajalca in naročnika ter vsebina paketov: BASIC, STANDARD, PREMIUM, BASIC – hibrid, STANDARD – hibrid in PREMIUM – hibrid, ki sodijo v ponudbo izvajalca.

Splošni pogoji se uporabljajo za vse potencialne stranke in za vse poslovne partnerje, torej tako za individualne naročnike kot za subjekte, s katerimi ima družba Enertec d.o.o. sklenjene individualne pogodbe o poslovnem sodelovanju (v nadaljevanju: naročnik).

Vse ponudbe in storitve družbe Enertec d.o.o., storitve, raziskave in razvoj v energetiki, d.o.o., Ptujska cesta 176, 2000 Maribor (v nadaljevanju: izvajalec in/ali družba), povezane z vzdrževanjem in zavarovanjem sončnih elektrarn temeljijo na teh Splošnih pogojih, ki so objavljeni na spletni strani https://enertec.si/.

Splošni pogoji so sestavni del pogodbe med izvajalcem in naročnikom ne glede na to, ali so vsebovani v pogodbi ali pa se pogodba nanje le sklicuje, ter določajo tiste obveznosti naročnika in izvajalca, ki v posebni pogodbi niso natančneje določene. Če se Splošni pogoji in posebni dogovori ne ujemajo, veljajo posebni dogovori med pogodbenima strankama.

2. člen

Pogodbenika (stranko pogodbe) se izrecno opozori na splošne pogoje družbe najkasneje v ponudbi in se kasneje ne more sklicevati, da mu niso bili poznani.

II. Sklenitev pogodbe

3. člen

Pogodba je sklenjena, ko se stranki zedinita o njenih bistvenih sestavinah in v znak tega soglasja podpišeta pisno pogodbo. Smiselno enako kot pisna pogodba velja(-jo) tudi pisna ponudba, sprejeta, odobrena in podpisana s strani naslovnika ponudbe ali predračuna in plačilo računa, ki se hkrati šteje(-jo) kot naročilo. Ustni dogovori zavezujejo od tedaj dalje, ko jih stranki pisno potrdita ali v obliki aneksa k pogodbi ali preko e-naslovov, določenih v pisni pogodbi.

Pisna pogodba iz prejšnjega odstavka je pogoj za veljavnost pogodbe.

Pogodbeni stranki v pisni ponudbi/predračunu ali pogodbi opredelita paket storitev, ki vključuje storitve po izvajalčevem aktualnem ceniku.  

Storitve paketa se pričnejo izvajati in obračunavati po potrjeni in plačani ponudbi ali predračunu.

III. Paketi in cene paketov

Cenik paketov in storitev je objavljen na: https://enertec.si/vzdrzevanje/

4. člen

Vse cene paketov in storitev iz cenika so v EUR.

Vrste, vsebina in cene paketov, navedenih v individualnih ponudbah/predračunih in pogodbah, veljajo le za čas veljavnosti ponudbe/predračuna oziroma časa veljavnosti pogodbe.

Izvajalec ima v času veljavnosti posameznega paketa pravico do spremembe vrste, vsebine in cene paketa, v kolikor se v tem času vsebinsko spremenijo podlage (tehnične in vsebinske rešitve) na katerih slonijo vsebine paketnih rešitev, posledično  Splošni pogoji, ki v to vsebino posegajo. V tem primeru se naročniku nemudoma predloži predlog za spremembo in nov predlog paketa, ki je skladen z aktualnimi splošnimi pogoji, ki opredeljujejo vrsto, vsebino in ceno paketa.

Šteje se, da naročnik soglaša s spremembami, če v roku, ki mu ga določi izvajalec in ki ne sme biti krajši od 14-ih dni (navedba tega skrajšanega roka in razlogov za sprejem v dobrobit stranke v posebnih primerih spreminjanja paketa mora biti nedvoumno razvidna – dalje: posebni primeri spreminjanja paketa) od dne prejema spremembe, slednjega pisno ali kako drugače na nedvoumen način obvesti, da predlog sprememb sprejema. V nasprotnem primeru, če naročnik izrazi pisno (po pošti ali po e-pošti) ali ustno nestrinjanje (zavrnitev) s predlaganimi spremembami (osebno ali po telefonu, o čemer se opravi zaznamek), izvajalec šteje, da naročnik odpoveduje paketno storitev s splošnim 30 dnevnim odpovednim rokom ali s skrajšanim (najmanj 14 dnevnim) odpovednim rokom v posebnih primerih, ki teče od poteka roka za sprejem predloga sprememb. Paketno storitev s splošnim 30 dnevnim odpovednim rokom ali s skrajšanim (najmanj 14 dnevnim) odpovednim rokom v posebnih primerih, na kar mora biti naročnik posebej opozorjen, lahko odpove tudi izvajalec, v kolikor naročnik na njegove pozive ni odziven .

V času odpovednega roka izvajalec storitve zagotavlja in obračunava skladno s predhodno veljavnimi Splošnimi pogoji.

5. člen

Za zagotavljanja dostopa do stalnega internetnega priključka je odgovoren lastnik objekta ali naprave (dalje: naprava). Izvajalec, ki opravlja delo v skladu s paketom vzdrževanja, monitoringa in zavarovanja, mora imeti stalno in zanesljivo komunikacijsko povezavo za daljinsko spremljanje naprave. Dostop do interneta oziroma komunikacijska povezava na lokacijah naprav  je navadno izveden v naslednjih dveh primerih:

  1. preko žične povezave (ang. Ethernet) med lokalnim usmerjevalnikom (ang. “router”) lastnika naprave,
  2. preko brezžične povezave (ang. WiFi) med lokalnim usmerjevalnikom ali modemom (ang. “router”) lastnika naprave.

Prekinitev komunikacijske povezave v obeh primerih se lahko zgodi zaradi:

  1. A) okvare naprave ali posrednega udara strele (razsmernika ali drugega dela komunikacijskega elementa, ki je del naprave) ali
  2. B) prekinitve na strani komunikacijskih naprav ali komunikacijskih povezav lastnika naprave, pri čemer je najpogostejši vzrok menjava operaterja za dostop do interneta, spremembo opreme (router, modem), okvara spojev priključnih konektorjev, pri brezžični povezavi pa še prešibek signal ali sprememba gesel za dostop.

Reševanje reklamacijskih zahtevkov se izvaja v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja. Strošek reklamacije nosi izvajalec za primer okvare A), v kolikor spada okvara pod del, ki pokriva izdana garancija izvajalca ali naprave.

Katerakoli prekinitev povezave, ki jo opisuje primer okvare B), ki za posledico pomeni prekinitev daljinskega spremljanja oziroma monitoringa naprave, jo lahko izvajalec odpravi na poziv lastnika naprave in zaračuna skladno s temi SPP.

IV. Aplikacija Moja elektrarna in način komunikacije med naročnikom in izvajalcem

6. člen

Izvajalec ima aplikacijo Moja elektrarna, preko katere nudi podporo naročniku.

Aplikacija naročniku omogoča samostojno reševanje napak preko vodenega sistema, hkrati pa mu preko sistema zahtevkov omogoča hitro komunikacijo z izvajalcem. Izvajalec se zavezuje vse prijave, ki so opravljene preko aplikacije Moja elektrarna obravnavati prednostno, v najkrajšem možnem času, vendar ne dlje, kot v roku 2 (dveh) delovnih dni.

Izvajalec ima vzpostavljeno platformo sistema ”ticketing” oz. zahtevkov. Vse prijave, ki bodo opravljene preko aplikacije Moja elektrarna ali preko e-pošte na naslov support@enertec.si, bodo v sistemu izvajalca zabeležene in shranjene.

V. Zavarovanje sončne elektrarne

7. člen

Izvajalec zavarovanje elektrarne sklepa praviloma pri zavarovalnicah GENERALI zavarovalnica d.d. in preko zavarovalnice Triglav d.d. Sklenitelj zavarovalne pogodbe je izvajalec, družba Enertec, d.o.o., zavarovanec po sklenjeni zavarovalni pogodbi pa je naročnik.

Izvajalec sklepa osnovno zavarovanje in zavarovanje strojeloma. V primeru hibridnih rešitev je v zavarovanje vključen tudi baterijski hranilnik električne energije.

Splošni pogoji zavarovalnice Generali.

Splošni pogoji zavarovalnice Triglav.

Izvajalec z omenjenima zavarovalnicama za lastnike samooskrbnih sončnih elektrarn, sklepa temeljno požarno (osnovno) zavarovanje in strojelomno zavarovanje sončne elektrarne. V sled konkurenčnosti se izvajalec zavarovanje odloči skleniti pri tisti zavarovalnici, ki je zanj in za stranko najbolj ugodno. Kritja požarnega (osnovnega) zavarovanja so opredeljena v splošnih pogojih zavarovalnice in v izdani zavarovalni polici, v osnovi pa vključujejo primeroma in ne-izključno zavarovanje pred točo, viharnim vetrom, direktnim udarom strele in požarom.

Kritja strojeloma so opredeljena v splošnih pogojih zavarovalnice in v izdani zavarovalni polici in se med posameznimi zavarovalnicami lahko razlikujejo.

Nobeno izmed zgoraj navedenih zavarovanj ne zajema kritja obratovalnega zastoja in nevarnosti potresa.

Cena zavarovanja se lahko spremeni v primeru, kadar za to obstojijo objektivne okoliščine, na katere izvajalec nima vpliva, med katere sodi zlasti sprememba zavarovalnih paketov (kritja, premije) in splošnih pogojev poslovanja zavarovalnice, pri kateri izvajalec sklepa zavarovanje za samooskrbno napravo.

O spremembah zavarovalnih paketov (kritja, premije) in splošnih pogojev, kot tudi posledično spremenjeni vrsti, vsebini in ceni paketa, bo izvajalec naročnika obvestil na običajno zanesljiv način (posredovanje obvestila o spremembi po e-pošti in objava spremenjenih splošnih pogojev na spletni strani https://enertec.si).

VI. Plačilo

8. člen

Plačilo za posamezni paket ali storitev,  ali njegovo spremembo se mora izvesti v rokih, navedenih na računu, v kolikor ni med strankama dogovorjen drugačen način plačila (avans, predračun itd.).

V primeru zamude s plačilom naročnik izvajalcu dolguje tudi zakonske zamudne obresti za čas zamude po slovenskem pravu.

Plačilo za vzdrževalni paket se izvede ob sklenitvi ali podaljšanju paketa in velja za obdobje 1 (enega) leta.

Plačila se izvajajo z nakazilom na TRR izvajalca št. SI56 1010 0005 0751 947, odprt pri Banki Intesa Sanpaolo d.d.

VII. Odstop od pogodbe

9. člen

Pogodba za izvedbo storitev po posameznem paketu se sklepa za obdobje enega leta in se, v kolikor niti naročnik niti izvajalec najmanj en mesec pred potekom obdobja, za katerega je bila sklenjena, ne izjavita, da želita prekiniti pogodbeno razmerje, izbran paket podaljša za obdobje enega leta. Izvajalec naročniku ob izteku obdobja po pošti ali e-pošti (odvisno od dogovora med strankama) posreduje ponudbo/predračun za naslednje obračunsko obdobje, v kolikor naročnik znesek po predračunu poravna, se šteje da ponudbo/predračun izvajalca sprejema oziroma potrjuje ter da s podaljšanjem pogodbenega razmerja soglaša. Naročnik mu po prejemu plačila posreduje račun.

Naročnik mora, v kolikor ne želi podaljšanja pogodbenega razmerja za nadaljnje obdobje enega leta, najmanj en mesec pred iztekom obdobja, za katerega je bila pogodba sklenjena, podati pisno izjavo o odstopu od pogodbe na način, da jo s priporočeno pošiljko pošlje na sedež izvajalca – družbe Enertec, d.o.o ali elektronsko na naslov: info@enertec.si.

Naročnik pogodbo lahko prekine tudi predčasno, vendar je v tem primeru dolžan poravnati sorazmerni del stroškov in pogodbeno kazen. Sorazmerni del stroškov predstavlja eno dvanajstino vrednosti paketa in/ali zavarovanja pomnoženo z obdobjem (meseci) trajanja pogodbe. Pogodbena kazen je določena kot dve dvanajstini zneska paketa in/ali zavarovanja.

VIII. Reševanje sporov

10. člen

Pogodbeni stranki bosta morebitne spore reševali sporazumno. Če to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru, uporabi pa se slovensko pravo.

IX. Veljavnost splošnih pogojev

11. člen

Splošni pogoji veljajo od dneva objave na izvajalčevi spletni strani https://enertec.si dalje.

Z dnem pričetka veljave teh pogojev prenehajo veljati Splošni pogoji z dne 02.09.2022.

Maribor, dne 5.3.2025

ENERTEC d.o.o.

Peter KUMER, direktor